Osiemnastka – pomysły na organizację

Osiemnaste urodziny to ważne przeżycie. Jakie elementy należy zaplanować, aby wasza impreza urodzinowa była idealna?


Motyw imprezy

Najbardziej ekscytującą częścią planowania imprez jest wybór rodzaju imprezy, którą chcesz urządzić. Interesującą propozycją są imprezy tematyczne. Być może masz już na myśli kilka pomysłów, takich jak kostiumy formalne, przebrania inspirowane latami 50 i inne.

Motyw kolorystyczny

Niektórzy ograniczają się do wyboru koloru przewodniego imprezy. Impreza latem może być z białym motywem przewodnim, zwłasza, gdy mamy do czynienia z imprezą plenerową. Możesz poprosić gości, alby przebrali się za greckich bogów i boginie.

Stroje z wybranej dekady ubiegłego wieku

Możesz wybrać konkretną dekadę, na przykład przyjęcie koktajlowe z lat 50. XX wieku lub możesz zostawić to swoim gościom. Można także zdecydować się na klimat bohemy. Impreza na trawniku, z wieloma ilościami poduch.
Impreza w sali bankietowej
W naszym klimacie najczęściej decydujemy się na imprezy w sali bankietowej. Odejmuje nam to wiele kwestii organizacyjnych, którymi musielibyśmy się zająć organizując przyjęcie chociażby w domu. Skąd wziąć catering, czy gotować samemu. Przeważnie sale mają kilka menu do wyboru i decydujemy się na któreś z nich.

Dekoracje

Wynikają bezpośrednio z tematu imprezy. W klimacie cukierkowych lat 50/60 dobrze sprawdzą się pastelowe balony. Balony cyfry będą dobrze wyglądać na zdjęciach. Balony 1 i 8 są już obowiązkowe! Doskonale wyglądają na zdjęciach. Ciekawym pomysłem są balony na hel podświetlane ledowo.

Zaproszenia

Kiedy już ustaliliśmy miejsce i motyw przewodni pozostaje zaprosić gości. Dzisiaj łatwo zarządzać listą gości za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc można stworzyć imprezę na Facebooku. Pamiętaj tylko, aby ustawić wydarzenie na prywatne, aby uniknąć dołączania niechcianych gości. Jeżeli decydujesz się na tradycyjne zaproszenia, pamiętaj aby zaproszenia nawiązywały do motywu przewodniego imprezy i oczywiście poinformuj wszystkich swoich gości o swoich oczekiwaniach względem ich strojów.

Atrakcje

Można zorganizować również dodatkowe atrakcje takie jak fotobudka, gry i zabawy. Oczywiście na większych imprezach obowiązkowy DJ.

Mam nadzieję, że wiesz już jak zorganizować imprezę! Powodzenia!