Trybunki degustacyjne – jak przygotować stoisko do degustacji?

wymiary stoiska degustacyjnego

Trybunki degustacyjne, inaczej nazywane po prostu stoiskami, to doskonałe rozwiązanie jeśli chcemy zaprezentować jakiś produkt. Często w wielu sklepach, zobaczyć można specjalne stoiska degustacyjne – najczęściej celem tego typu przedsięwzięć jest promocja nowego produktu. Specjalnie przygotowana akcja promocyjna, może w dużej mierze przyczynić się do lepszej sprzedaży a przede wszystkim do zapoznania klienta z naszymi produktami. Sprawdź jak przygotować stoisko do degustacji, które sprawdzi się w sklepach, centrach handlowych i na wszelkiego rodzaju targach. 

 

Planowanie stoiska degustacyjnego – zacznij od odpowiedniej trybunki degustacyjnej

 

Pierwszym krokiem jaki musimy wykonać w odpowiedniej prezentacji naszych produktów, jest zaopatrzenie się w specjalną trybunkę degustacyjną. Trybunka degustacyjna od standardowej różni się tym, że jest nieco niższa i posiada specjalny szyld, który ułatwi rozpoznanie marki danych produktów. Większość producentów tego typu wyposażenia oferuje zarówno trybunki degustacyjne w standardowej jak i nieco bardziej luksusowej wersji. Standardowe trybunki degustacyjne różnią się zazwyczaj kształtem i formą półek, które znajdują się w stoiskach. W tych bardziej ekskluzywnych wersjach, zazwyczaj półeczka na produkty jest zamykana, a obszar ekspozycji jest nieco większy. W Avilo znaleźć można wiele rodzajów trybunek: https://www.avilo.pl/pl/79-stoiska-degustacyjne. Wybranie odpowiedniego stoiska degustacyjnego pozwoli w wygodny i estetyczny sposób zaprezentować klientom nasz produkt. 

 

Trybunka do degustacji – jak powinna wyglądać? 

 

Odpowiednio przygotowane stoisko degustacyjne zwiększa profesjonalizm naszej firmy, co z kolei może przełożyć się na większe zaufanie potencjalnych klientów nie tylko do prezentowanego produktu ale i całej działalności. Trybunki degustacyjne są w taki sposób przygotowane, abyśmy mogli umieścić na nich informacje o naszej firmie lub produkcie. Zarówno na podstawie stoiska jak i na szyldzie można umieścić logo naszj firmy, zdjecie produktu, który prezentujemy lub ciekawą grafię czy wszystkie najważniejsze informacje. Im grafika będzie ciekawsza i lepiej widoczna z daleka, tym większe prawdopodobieństwo, że uczestnicy np, jakiegoś wydarzenia będą chcieli spróbować właśnie naszych produktów.